خبر
گزارش اختتامیه پایگاه تابستانی استراتژی برای کودکان و نوجوانان در اندیشکده یقین
گزارش اختتامیه پایگاه تابستانی استراتژی برای کودکان و نوجوانان در اندیشکده یقین
 18 مهر 1395

باسم الحکیم

 

به لطف خداوند متعال اختتامیه‌ی دومین پایگاه تابستانی استراتژی برای کودکان و نوجوانان در روز یک‌شنبه 11 مهر ماه در اندیشکده یقین برگزار شد. این دوره به همت اندیش‌سرای کودک و نوجوان با حضور استاد حسن عباسی و اولیاء کودکان و نوجوانان برقرار گردید.

 

img_4979

 

در این دوره، بیش از صد نفر از دختران و پسران 4 تا 15 سال شرکت داشتند که در گروه‌ها و رده‌های مختلف سنی تقسیم‌بندی شدند. برای سنین پایین‌تر تمرکز بر روی‌کرد آیت‌مدار و بعضاً تصمیم‌مدار بود، اما برای سنین بالاتر علاوه بر روی‌کرد آیت‌مدار، برخی روی‌کردهای دیگر مانند قدرت‌مدار، امنیت‌مدار، محیط‌مدار، و ... نیز در دستور کار قرار داشتند. فضای کلاس‌ها برای بچه‌ها دوستانه و آزاد بود که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. حضور اولیاء بچه‌ها در برخی کلاس‌ها نیز مجاز بود که بر جذابیت کلاس‌ها می‌افزود.

 

img_4947

 

این دوره از دهه آخر تیرماه آغاز و تا دهه‌ی پایانی شهریور ماه ادامه داشت. این دوره بدون تبلیغات و به صورت محدود برگزار شد. در مراسم پایانی نیز گواهی‌نامه‌ی سطح یک استراتژی برای کودکان و نوجوانان به بچه‌ها اهداء شد.

 

%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8-%d8%b9%da%a9%d8%b3%e2%80%8c%d9%87%d8%a7

 

گفتنی است در سال جاری، پایگاه تابستانی استراتژی برای کودکان و نوجوانان در سایر نقاط کشور نیز برگزار شد که متعاقباً گزارش آن در همین سایت به اطلاع خواهد رسید.